hanshiekeflorieisoldehidde.reismee.nl

Welkom op het Reislog van Hans, Hieke, Florie, Isolde en Hidde

Lieve opa's en oma's en anderen die ons gaan volgen tijdens onze reis in Maleisie.

Nog maar twee weken en dan gaan we naar Maleisie. Via deze website gaan we proberen om jullie op de hoogte te houden van onze reis. We weten natuurlijk nog niet waar we computers vinden om het bij te houden, maar we gaanin ieder geval proberen regelmatig nieuwe verhalen en foto's te uploaden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Veel liefs van

Hans, Hieke, Florie, Isolde en Hidde

Koos, Inge, Linde, Teun en Madelief

Succes met de laatste voorbereidingen. Goede reis en veel plezier!

Groeten uit Hengelo...

Jan en Cocky

Nog een nachtje slapen en dan begint de avontuurlijke reis naarMaleisie. We hopen, dat jullie veel plezier zullen hebben. We zijn natuurlijk steeds nieuwsgierig naar wat jullie allemaal beleven. Bovendien hopen we, dat jullie allemaal "uitgerust'' thuis zullen komen

Hans, Hieke, Florie, Isolde & Hidde

Nou, alles zit in de tassen (bijna). De koelkast is leeg en het gras gemaaid. Morgen moeten Florie en Isolde nog de laatste inentingen. We hebben ingecheckt bij Emirates. We kunnen vertrekken!

Jan en Cocky

Ik heb nog wel een paar stevige touwen om iedereen
aan vast te binden, alleen is het moeilijk om die te overhandigen. Het is wel een klein beetje te begrijpen, dat iemand even wegloopt, want er is natuurlijk ook zoveel te zien. Toch zal iedereen in het vervolg wel goed oppassen en uitkijken. Slaap ze lekker. Liefs

Inge & Madelief

Leuk om jullie avonturen te lezen! Geniet ervan.
Liefs