hanshiekeflorieisoldehidde.reismee.nl

Laatste dag.

Vandaag is onze laatste dag. We hebben net ontbeten. Nogéén dagje snorkelen, zwemmen, in de zon liggen en morgen weer naar huis. Het wordt een lange reis. Van Kota Baru naar Kuala Lumpur naar Dubai naar Düsseldorf. Hopelijk landen we maandag om half 3 in Düsseldorf. Niemand heeft zin om terug te gaan, maar het is toch ook wel fijn om jullie weer te zien. Veel liefs en tot gauw. Hhfih

jan en cocky

Nog een dagje genieten van maleisie en het zit er al weer op.We hebben genoten van jullie verhalen.Wat was het leuk om steeds mee te kunnen genieten van jullie reis.We wensen jullie een heel goede terugreis toe en we zien er naar uit om jullie weer te ontmoeten.Sturen jullie even een sms -je als jullie in Dusseldorf zijn aangekomen ? liefs voor allemaal en een voorspoedige terugreis van O(pa) en O(ma).

oma en opa, mamma en pappa

hoi allemaal. Gisteren jullie laatste verhaal gekregen. Nu, zaterdag 31/07, even een goede terugreis gewenst. We zien er naar uit jullie weer te zien. Misschien zijn jullie zo bruin dat we jullie niet meer herkennen! We horen wel als jullie gearriveerd zijn. Veel liefs van ons en tot ziens in Oosterbeek