hanshiekeflorieisoldehidde.reismee.nl

Georgetown

Lieve allemaal, We zijn in georgetown, een grote stad maar een hotel zonder computer. Gelukkig heb ik een iPod wat wat onhandig typt, dus we houden het even kort. Het was heet vandaag, maar desondanks hebben we georgetown ontdekt met de voet en riksja. Het oude deel van de stad is eigenlijk een groot chinatown en er is ook een little India. Onze magen houden het nog steeds uitmuntend dus we worden steeds roekelozer met eten. We hebben vandaag zelfs gebakken banaan gegeten bij een kraampje aan de weg. Ons hotel ligt prachtig aan het strand maar er is ook een zwembad. Vanochtend vroeg hebben we al baantjes gezwommen en daarna ontbeten aan een opkomende zon. Het is nu acht uur, we gaan nu eten bij "de buren". We gaan het nog even ondezoeken maar er is hier tegenover een overdekte markt met allerlei eetkraampjes. Van sushi en chinees tot levende kreeften die je uit een aquarium uit mag zoeken. We zullen het zien. Morgen gaan we door naar een nieuw oerwoud, Pelung, bij de Thaise grens. We hopen daar een computer te vinden om weer wat fotos te kunnen uploaden. Heel veel liefs en tot gauw Hidde, Hans, Hieke, Isolde en Florie Sent from my iPod

mamma en pappa, oma en oma

hallo lieve kinderen. Terug van fysiotherapie (mamma) en even gekeken of er al een bericht van jullie was. Ja hoor. Direct wat terug gemaild. Als jullie zo door gaan met van alles te bikken, worden jullie vast imuun voor ziektes, dus ga gewoon door. Het klinkt in ieder geval allemaal erg lekker. Hier gaat alles goed. Het weer valt tot nu mee. Leuk om gisteren Florie's stem weer eens te horen. We volgen jullie op de kaart, de atlas ligt op tafel. Veel plezier nog en de groetjes.

jan en cocky

Lieve allemaal,
Heerlijk je laten rijden in een riksja, nog leuker dan in een koets.Dus morgen weer het oerwoud in.Spannend.Geen last van de warmte ?Het weer valt hier elke dag weer mee.De Nijmeegse vierdaagse is in volle gang.Prachtige beelden voor de tv.Inge is vandaag geweest met de kinderen.Zij gaan zondag met vakantie . Liefs en tot horens.

els

lieve alle 5, met plezier lees ik jullie verhalen, ik vind jullie best stoere avonturiers. het klinkt als een heel andere wereld. grappig contrast is het nederlandse spelletjes doen,
wij bereiden ons voor op een weekje schier.
veel groeten vanuit oudehaske, en niet te overmoedig worden met dat eten he, groetjes els
ps florie leuk dat jij ook een verhaal maakte, kus tante els

Jan en Cocky

Dag lieve allemaal,
Wat heerlijk om zo relaxt je vakantie door te brengen in Maleisie. Het gaat allemaal zo vlug voorbij, want al meer dan de helft zit er op. Straks heerlijk nog genieten op het eiland en dan weer naar huis. Maandag gaan mama en ik naar Hengelo. Daar brengen wij dan een weekje door in het huis van Inge en Koos. Die gaan zondag op weg naar Italie.
Geniet nog maar van de volgende 11 dagen, veel liefs
papa en mama

Hieke

Lieve allemaal,

Leuk dat jullie iedere keer reageren. Vooral de kinderen zijn steeds benieuwd wie er heeft gereageerd. Veel plezier op alle vakantiebestemmingen: Schier, Hengelo en Italie!

jan en cocky

Spannende verhalen van jullie.Wij beleven niet zulke spannende dingen,maar we vermaken ons ook prima in de Achterhoek.Vandaag hebben we niet gefietst, maar hebben een tochtje gemaakt naar Emmerich.Heerlijk langs de Rijn gewandeld , op een terrasje gezeten, het stadje bekeken en van het heerlijke weer genoten. Jullie vakantie schiet nu hard op.een beetje te snel, denk ik.Geniet er nog maar lekker van.Liefs van ons.