hanshiekeflorieisoldehidde.reismee.nl

Selangor

Vandaag zijn we van Melaka (zo schrijf je dat in Maleisie, papa) gereden naar Selangor. Daar zijn we nuen verblijven in een echt verantwoord islamitisch hotel. Florie en Isolde zijn nu in keurige vestjes gehesen. Isolde onder luid protest (' dit ziet er echt niet uit'). Maar ze hoeven niet in burka te zwemmen, dat scheelt weer. De andere gasten doen dat wel. Nu gaan we zo meteen, als het donker is, met een excursie op de rivier naar vuurvliegjes kijken. Ook hebben we net gegeten bij de plaatselijke ' snackbar' in deze kampong Kling Kling. Gebakken banaan, sateh, rijst, met veel scherpe saus. We leren het al (en maar hopen dat onze maag het blijft houden). Nu zitten we in een soort garage die is omgebouwd tot internetcafe, tussen de plaatselijke dorpskinderen op computers die wij tien jaar geleden hadden maar het internet is heel snel.

Morgen reizen we door naar Taman Negra. Met een kleine boot drie uur varen de jungle in. We weten niet of ze daar ook internet hebben. En anders: tot over een paar dagen. Leuk dat jullie allemaal reageren.

Liefs van ons allemaal

jan en cocky

Fijn , weer wat van jullie te horen.Morgen dus echt de jungle in .Hebben jullie ook foto's van de meisjes in hun nieuwe klederdracht ?
We zijn nu al weer benieuwd naar het volgende bericht.Fijne dagen ! Liefs van ons.

els

hoi alle 5 ik kijk uit naar jullie verhalen, het klinkt als een heel andere wereld. In nederland is het compleet herfst, koud nat en tijd voor soep en de open haard.
liefs els